31/365- Merg la școală și văd o chestie verde cu alte chestii colorate,


Și da, este vorba despre brăduț, cel mai drăguț brăduț că doar e al nostru, trebuie să-l lăudăm!
Și dacă tot avem brad trebuie să intrăm în spiritul sărbătorilor și să ne cumpărăm cadouri ( Și așa să le amintecs colegilor, se apropie ziua mea, să nu îmi luași chestii roz și pufoase, și mai ales tu Ioana, de crăciun să nu-mi iei chestie roz de urechi cu puf că te pomenești cu pastramă cum ți-ai dorit doar că stricată!)

Și da, aia e hârtiuța magică cu numele celui care trebuie să primească cadou de la mine ( săracul Bogdan😦 )

Și un alt lucru memoriabil s-a întâmplat azi, eu, adică EU am venit în ROCHIE, asta e ceva ce o să vedeți odată în viață, probabil am fost afectată de weekend, fuck!

Ziua asta o să rămână în istorie…

Arată-ți frustrarea

