27/365-Pitești un oraș plin de…


Da, după ce am fost în centru la ziua națională am ajuns la o concluzie: Piteștiul este un oraș de căcat, plin de cocalari, roacăre wannabe, babe care se bat pentru orice și aurolaci morți de dorgați sau beți. Adică în alte zile era chiar un oraș liniștit, dar azi când toată suflarea orașului a ieșit din vizuinile în care s-au ascuns până acum am constata că defapt mizeria este ascunsă sub preș și că ea există.
M-am uimit când am văzut cât de proști pot fi unii și nu o zic ca să mă aflu în treabă ci limita de prostie admisă a fost depășită cu prea mult, mult mai mult decât un om normal poate să suporte.
Oricum, să vedem cum am sărbătorit ziua națională ( pe dracu) a minunatie noastre țări ( care din păcate este și locuită).
În primul rând am observat că Iluminații își bagă nasul și în reclamele din baruri:

Totul vi se pare ok, nu ? Vă înșelați, acea mică steluță întoarsă pe dos este simbol satanic iar literele de la Heineken , mai exact cei 3 de e formează întorși 666. Deci, Satana este ascuns în toate obiectele sub anumite forme, să vă fie rușine Iluminaților.
Acum, cum ți se spune de mic, nu te juca cu focul:
Așa acum schimbăm barul:
Și nu schimbăm doar barul ci și poziția crucii. Muhahaha.
Acum ieșim la manifestare:
În primul rând ne luăm identitatea de PedoBear că la manifestație o să fie mulți copii și nu putem să ratăm ocazia să-i băgăm în sperieți.
PedoBear ca să molesteze copii are nevoie de energie așa că bagă în el dulciuri nesănătoase și pline de aditivi, ha !
După Pedo se duce la concert, a auzit că o să câte o formație de roacheri cool așa că nu putea să rateze :
Simțeam muzica în adevăratul sens al cuvântului, muzică adevărată băi, cred că-l chema Buștean pe ăla care cânta, artist omul, am băgat acolo niște cântece numai de femei și bani.
Cât așteptam minunatul concert am observat simbolul național rupt și călcat în picioare de copiii patriei. Oare de ce criminalii ăia mici nu-s la închisoare ?
Și da, s-au dat stegulețe pe gratis, mai aveau puțin și călcau babele copiii pe cap să prindă stegulețe că e free ce dracu, nu contează dacă ne trebuie sau nu, să avem !
 Și ce urmează să postez este dovada că unii oameni sunt prea wannabe încât mă scârbesc în ultimul hal :

http://www.youtube.com/get_player

Pe scurt sunt scârbită de toți și toate azi, țara-i frumoasă, păcat că e locuită….

Arată-ți frustrarea

