12/365-Cine n-a înțeles mâna sus!


„Cine n-a înțeles mâna sus”- Replica mea favorită din generală, deși pe moment uram ideea că ar trebui să ies la tablă să mi se explice un lucru care probabil l-aș fi dedus singură acasă, acum pot să zic că regret că nimeni nu mă mai întreabă dacă am înțeles sau nu.Oricum în general îmi e dor de vremurile în care profesorii era răbdători cu noi, vremurile când aveam cornuleț și lăptic, când râdeam doar că stingeam lumina și făceam tot felul de tâmpenii fără să fim pedepsiți.
Oricum, poză din fața Școlii nr11 Mihai Eminescu.

2 responses to “12/365-Cine n-a înțeles mâna sus!

Arată-ți frustrarea

