Battlefield 3


Ei bine,m-am gândit demult să fac un articol și despre jocuri.

Nu recenzii,pentru că nu-s bun la așa ceva,cel mult aș spune „Vaai,să-mi bag picioru’ frate,se vede genial!!!”,ci mai degrabă impresii și eventual,trucuri.

Ei bine,mi-am petrecut toată ziua de azi descărcând și instalând Battlefield 3[torrent link],după părerea mea cel mai bun fps la ora actuală,concurând direct cu COD:MW 3.

Sincer să fiu,și subiectiv evident,atmosfera din Battlefield 3 este mult mai mirobolantă decât cea din MW 3,grafica este pur și simplu uimitoare,și deși eram obișnuit cu asta din Battlefield 2,chiar am rămas fără cuvinte cu ce au realizat acum.

Un alt „feature” în joc,ca să-i spun așa,este reprezentat de vehicule;nu vei putea pilota un elicopter sau conduce un tanc în MW 3.

Destul cu vorbăria,acum trecem la treburi mai serioase: bug-urile.Da,multe și mărunte în jocul ăsta,datorate incompatibilității device-urilor.

În continuare vă pun la dispoziție lista de bug-uri întâlnite de mine,precum și rezolvările lor.

1. Jocul nu rulează deloc sau iese brusc din joc și apare mesajul „bf3 has stopped working..”

Ei bine,aici treaba este relativ simplă.Tot ce trebuie să faci este să redenumești folderul ștergând acel „TM”.Pe scurt,folderul jocului trebuie să fie doar „Battlefield 3”.În caz că asta nu-ți rezolvă problema,trebuie să editezi și registrele.(Nu mai fac tutorial cu asta,postează la comentarii dacă nu a funcționat prima rezolvare și o să scriu și despre registre)

2.Sunetul se aude cu ecou.

Aici e puțin mai problematic.Pentru început,du-te în directorul jocului,click dreapta pe bf3.exe»»Properties»»Compatibility,iar de acolo bifezi „Run this program as administrator” și „Run in compatibility mode for” de unde selectezi Windows 98/Me.Ar trebui să meargă.În caz că nu ți-a rezolvat problema,du-te la Control Panel»»Sound»»Properties(pentru device-ul selectat)»»tabul Advanced și setezi la 24 bit,44100 Hz(Studio Quality)-eu l-am setat la 48000 Hz.

3. Se rotește ecranul,ca și cum te-ai învârti ca posedatul în cerc.

Asta e din cauza incompatibilității mouse-ului,problema se rezolvă din meniul jocului»»opțiuni și setezi raw off.

Momentan cam astea ar fi bug-urile care dau mari bătăi de cap pe care le-am întâlnit.Dacă mai apar și altele,revin cu un edit.

Ziua bună.

Arată-ți frustrarea

